Tingimused

TELLIMINE

Meie e-poes saate kontori- ja koolitarbeid osta nii kliendiks registreerudes, kui ka registreerumata.

Registreerumata:

Valige sobivad tooted ning lisage ostukorvi;
jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid;
kui tellimus on esitatud, jõuab teie poolt sisestatud e-posti aadressile mõne hetkega tellimuse kinnitus;
kui te ei ole tunni aja jooksul kinnitust saanud, palun kontakteeruge meiega info@prokontor.ee või telefonil +372 53 313 985.

Registreerudes:

On teil võimalik osa saada Prokontor OÜ poolt korraldatavatet sooduskampaaniatest;
näha oma tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve;
registreerumiseks klõpsake lehe päises olevatel lingil Registreeru;
seal täitke vajalikud tärniga märgitud väljad;
kui registreerumine õnnestus, tuleb teie poolt sisestatud e-posti aadressile sellekohane teade;
edasi toimub kõik nagu ilma registreerumiseta tellimise puhul, kuid eeliseks on see, et järgmistel kordadel pole vaja enam eraldi aadressi ja muid andmeid sisestada, need on juba olemas.
valige sobiv toode ning lisage ostukorvi;
jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid,
täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid.

MAKSMINE

Kõikide kaupade juures saab klient seadistada kas hinnad sisaldavad käibemaksu 20% või mitte. Euroopa Ühenduse sisene kaupade liikumine (import-eksport) on tollivaba ja mingeid täiendavaid maksusid ei lisandu. Pakkide tellimiseks väljapoole Euroopa Ühendust tuleb kliendil arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mis tuleb kauba kättesaamisel tasuda oma sihtriigis. Kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamise maksumus. Ostude eest tasumiseks on võimalik valida järgmiste makseviiside vahel:

Ostu sooritamine ettemaksuarve kaudu

Saate kiirelt meie klienditeenindajalt ettemaksuarve, mille laekudes pannakse tooted teie poole teele.

Ostu sooritamine ärikliendile maksetähtajaga

Ärikliendid, kellel on meiega leping, saavad tooteid tellida ning tellimusi kinnitada ilma kohese makseta. Arveid koostame vastavalt lepingule.

KOHALETOIMETAMINE

Sõltuvalt valitud meetodi maksumusest lisandub kohaletoimetamistasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup postitatakse Teile kolme tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist ning sihtriigist. Valida on võimalik järgmiste kohaletoimetamisviiside vahel:

Tasuta kohaletoimetamine

– kui tellimuse kogusumma ületab 50 eurot (lisandub käibemaks), toimetatakse ostetud kaubad Eesti piires tasuta kohale.

SmartPOSTi pakiautomaat – 5,25 €

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel SmartPOSTi pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur.

Omniva pakiautomaat – 5,25 €

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaadid on alati avatud ning asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel Eesti Posti pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur. Telli oma e-ostud alati Omniva pakiautomaati, sest ainult nii saad oma paki kätte kiiresti ning just siis, kui Sinul on selleks aega.

Kuller koju kätte – 5,25 €

Paindlike kättetoimetamistingimustega teenus üle kogu Eesti. Teile helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik. Kuller toimetab kaupa ainult tööpäevadel 8.00-17.00

TAGASTAMINE JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE

Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui see mingil põhjusel ei sobi. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Prokontor OÜ võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne postitamist teavitus aadressile info@prokontor.ee, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number. Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.
Kvaliteedinõuetele vastava kauba tagastus toimub poolte kirjalikul kokkuleppel. Müüja kompenseerib kauba tagastamisel ostjale 90% kauba müügihinnast.
Ostetud kauba puhul on tarbijal õigus esitada kirjalik pretensioon kahe aasta jooksul alates toote ostjale üleandmisest. Esitatud pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul.

PROBLEEMTOODETE UTILISEERIMINE

Probleemtoodetest (patareid, akud, elektroonikaseadmed) tekkinud jäätmeid on võimalik tagastada Prokontor OÜ aadressil, Kesk-Sõjamäe 2, Tallinn.

PRIVAATSUS

Kõik ostja poolt Prokontor OÜ-le edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel täiendava informatsiooni andmiseks. Prokontor OÜ kinnitab, et kõiki kliendi poolt internetipoele avaldatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

KLIENDITEENINDUS

Kui Teil tekib täiendavaid küsimusi meie toodete või nende ostmise kohta, siis võtke palun ühendust järgnevatel kontaktidel:

Prokontor OÜ
Avatud E-R 08:30-17:30
Telefon: +372 6 119 070
E-mail: info@prokontor.ee